5 Şubat 2012 Pazar

AYŞENUR&EMRE NİŞAN PASTASI VE KURABİYELERİ

 Ayşenur & Emre çiftinin nişan pasta ve kurabiyeleri Emre Bey'in ablası Sibel Hanım'ın çifte hediyesiydi.Nişanlı çiftin nişan kıyafetlerine uygun olarak tasarladım pastayı.Pastamızın içeriği en çok tercih edilen sünger kek , ganaj krema, mat fıstık ve çikolata parçalarından oluştu.Ayşenur & Emre çiftine ömür boyu mutluluklar diliyorum.Sibel hanımada ilgisi ve güveni için tekrar teşekkür ediyorum...

Nişan kurabiyelerimiz...

Evettt resimlerdekilerde Ayşenur ve Emre...çokta yakışmışlar birbirlerine MAŞALLAH...Gülen yüzünüz hiç solmasın mutluluklar...

2 yorum:

  1. mutlu günümüzde o güzel pastalarınızla yüzümüzü gülümsettiğiniz için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Rica ederim:)Keyifli bir çalışma oldu benim içinde ,yüzünüzü gülümsetebildiysem ne mutlu bana:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...