29 Ocak 2013 Salı

SEVGİLİLER GÜNÜNE ÖZEL KAMPANYA

Sizlerden gelen yoğun istek üzerine sadece 14 şubata kadar geçerli olan bir kampanya düzenledim.Kampanya sadece fotoğrafta gördüğünüz kurabiye setleri ile sınırlıdır.Kutu ücrete dahildir.Türkiye'nin her yerine kargo ile gönderim yapıyorum.Kargo ücreti alıcıya aittir.Kampanya dahilinde ki kutular sınırlı sayıda olduğu için siparişlerinizi bir an önce netleştirmenizi öneriyorum.Siparişlerinizi verirken fotoğrafın sağ alt köşesinde ki kampanya kodunu belirtmeyi unutmayın lütfen:)
Siparişlerinizi sekermasali@hotmail.com ya da 0537 894 44 64 nolu telefondan bana iletebilirsiniz.
Setlerin fiyatlarını ve içeriklerini fotoğrafların altında belirttim.














Kurabiyelerinizin en son paketlenmiş halide budur:)Aklınıza takılan soru olursa bana mail ya da telefon yoluyla ulaşabilirsiniz.
Sevgiler...

2 yorum:

  1. oğlumun doğumu için kurabiye yaptırmak istiyorum.adet fiyatı nedir acaba?

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,sekermasali@hotmail.com ya da 0537 894 44 64 nolu telefondan bilgi alabilirsiniz.Sevgiler...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...