2 Nisan 2011 Cumartesi


Merhaba:)
Ben Yeşim,
Zaman zaman'' bunuda yapayım '' ,''şu nasıl yapılır ''diye araştırırken bulurum kendimi işte öyle zamanların birinde kendimi  rengarenk kurabiyelerin içinde buluverdim .Tabi birde pasta ve cupcakelerin:)
 Hayallerin lezzetli bir pasta yada kıyır kıyır bir kurabiyeye dönüşebileceğini tahmin bile edemezdim ama dönüşebiliyormuş.Şimdi birbirinden renkli şeker hamurlarıyla nefis kurabiyeler ve pastalar süslüyorum hem de çok severek.Ürünlerimin hepsi tamamen el ve ev yapımı  dolayısıyla içersinde sanayide kullanılan hiç bir ürün yok. Her evde kolayca bulunabilecek malzemelerin en kalitelilerini  özenle seçip kullanıyorum.Tüm  pasta ve kurabiyelerimi  kişiye özel tasarlıyorum.Blogumda  göreceğiniz fotoğraflar size fikir verecektir.

Renkli pasta ve kurabiyelerde buluşmak dileğiyle...
Yeşim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...