5 Şubat 2012 Pazar

DİŞ HEKİMİME TEŞEKKÜR KURABİYELERİM











3 yorum:

  1. Mergül sende mi:)))İstanbul'a gel canım dişçi bize yakın::)Yalnız ceydayı götür dişçiye ben Belinay'ı yanımda götürdüm sürekli alışsın diye maşallah korkucağa hiç benzemiyor.Bende özlüyorum canım yazmayı ya orası bambaşka:)fırsat buldukça yazmaya çalışıcağım yine...

    YanıtlaSil
  2. Ceydanın arkadan iki tane dişi çürüdü doktora gitmemiz şart ağrıları oluyor arada.Anne korkuyor dişçiden çocuk ne yapsın...Ama haftaya mecbur götürcem diş ağrısı çocuk için çok riskli çünkü..Ama Ceyda ağzını açar mı bilmiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hatırladığım kadarıyla ceydada benim gibi çikolataya düşkün dimi:(Mergülcüğüm erteleme sakın...ama onu oyunla felan kandırabilecek bir dr bulman şart gerçekten çocukluğumda gittiğim dişçidir benim bu kadar korkmamda ki sebep :(
      Belinayda maşallah hiç çürük yok şimdilik...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...