19 Kasım 2011 Cumartesi

AYŞE RANA BEBEĞİN KURABİYELERİ

 Çatı katı blogunla tanıştığımda ne bir yemek blogum vardı nede bu işi yapıyordum.Sevgili İlkay'ın bütün içtenliğinle hayatın içinden hazırladığı postlarını , acaba bugün ne yazmış merakıyla takip ediyordum.Hala da sessiz sedasız takip ediyorum vakit buldukça:)İşte o çekirdek çatı katı ailesine yeni bir birey ekleniyor inşallah yakında nam-ı değer fiyonk bebek yani Ayşe Rana:)Ben onu  daha doğmadan sevdim tıpkı annesini sevdiğim gibi...Bu kurabiyeleride Rana bebek için hazırladım.Sağlıcakla aramıza gelsin inşallah teyzeleri olarak  onu dört gözle bekliyoruz :))Çatı katıyla tanışmayan varsa aranızda buyrun o zaman buraya bir tık
 Fiyonk bebeğe fiyonk temalı kurabiyeler olmazsa olmazdı zaten.Tabi birde pembe meraklısı annesi için pembiş pembiş:)



6 yorum:

  1. harika olmuşlar canım yine..çatı katının bebeği için değilmi :)

    YanıtlaSil
  2. Gercekten masal gibi bir blog :)
    Ilkay ablanin postunda bu muhtesem cicileri görunce deliye donmemek
    Mumkun degil :)
    Ellerinize saglik.Adresleriniz hemen en uygun yerlere
    not edildi ins hayirli sebeplerle tekrar görüsmek üzere :)

    YanıtlaSil
  3. gülin evet canım Çatı katının bebeği için bu güzellikler:)
    Layla hoşgeldin canım seni ilkayın postlarından hatırlıyorum:))

    YanıtlaSil
  4. ellerinize saglik seker masali..masal gibi kurabiyeler hazirlamissiniz,Rana bebegimize:)postuuzu okurken hem sasirdim hemde sevindim..:)son zamanlarda blog dünyasini tabiri caizse fetheden biri olarak hemen hemen her blogta ilkayin adinin gecmesi bunlarin hepsi tesadüf degil,demekki ilkaydaki o yüksek pozitif enerji herkesi ayni etkilemis diye düsündüm..
    sizin anlattiklarinizi birebir bende yasadim:)ilkay vesilesi ile okadar cok blogcu arkadas tanidimki son günlerde,sizde onlardan birisi oldunuz:))cok uzattim pardon..
    sevgilerimle..:)

    YanıtlaSil
  5. hoşgeldin Zeliş...Blog alemi o kadar geniş ki yolumuz çok uzun daha:)sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. çok güzel olmuş, ellerinize sağlık :) ne kadar ince düşünmüşsünüz her bir detayı :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...