7 Haziran 2011 Salı

Sena bebeğin kurabiyeleri

Sena bebeğin mevlüd kurabiyeleri var bugün şeker masalında.Benim internetle haşır neşir olmam kızımın hamileliğiyle başladı kızım ikinci çocuk olmasına rağmen araştırıp duruyordum o sırada Akıllı Bebekle tanıştım ve çok güzel arkadaşlar edindim.Bunlardan biride Tatlı böcük Ayşe Nazın annesi Şeydacığım.
Sevgili şeyda kız kardeşinin yenidoğan bebeği Sena için sipariş etti bu kurabiyeleri.Sena bebeğe Rabbim uzun hayırlı bir ömür nasip etsin inşAllah.
Sena bebeğin kurabiyeleri vanilyalı olarak 50 adet hazırlandı ve kargoya verildi.
Kurabiyeleri kargoya verdiğim andan itibaren yerine teslim edilene kadar heyecandan ölsemde çok seviyorum ben bu işiiii:)))))))))Keşki tüm müşterilerime elimle teslim edebilsem ama fırsatları hiç kaçırmıyorum inanın:)
Neyse ki bu kurabiyelerimde diğerleri gibi  kırılıp dökülmeden yerine ulaştı bende derin bir oh bee çektim.

3 yorum:

  1. canım bnm cook harıka olmus ellerıne sağlıkk heheh yaaa bıtıyorum ben bu sekerlere

    YanıtlaSil
  2. çok şık kurabiyeler ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. Bayıldım ellerinize sağlık....KOKULARINI DUYARGİBİYİM...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...