31 Aralık 2011 Cumartesi

BU YILIN SON POSTU OLSUN:)


‎2011 yılı muhteşem bir yıldı benim için,Şeker Masalıyla yeni bir adım attım hayata.Çok çalıştım hemde çokkk bol bol araştırdım,denedim yanıldım öğrendim:)))çok yoruldum,çokça uykusuz kaldım :)ama hepsine değdi bir şeylerin ucundan tutabildiğime inanıyorum...Kurabiyelerimi alan insanların mutluluğunu paylaştım heyecanlarına ortak oldum ,çok güzel arkadaşlıklar edindim...geçen yıl bu zamanlar aklımın ucunda bile olmayan birşey şuanda benim bütün hayallerimi kapsıyor...
Yeni yılda Rabbimden herkes için önce sağlık .Sonra huzur,mutluluk başarı ve herşeyin gönlünüzce olacağı tüm dileklerinizin gerçekleşeceği bir yıl diliyorum...

Sevgilerimle...
Yeşim

2 yorum:

  1. en öenmelısı senı bana kazandırdı..hersey gönlunce hayrlısıyla olsun canım arkadasım...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...