5 Şubat 2012 Pazar

TALHA EYMEN BEBEĞİN KURABİYELERİ

 Facebook profilimi  takip edenler bilir civciv kalıbı gelince pek bir sevinmiştim...Çünkü arayıp bulamadığım hint kumaşıydı tabiri caizse :))) kalıbın geldiği  ilk gün Kamuran hanım hemen sipariş verdi Tabi bende yeni oyuncağımla oynama fırsatı buldum:) Kamuran hanım fikirlerine önem verdiğim güzel yorumlarıyla beni mutlu eden emeğe değer veren tanışma fırsatı bulduğum müşterilerimden.Talha Eymen bebeğin anneciği Sema hanımlada daha önce çalışmıştık.Durum böyle olunca kurabiyeler müşterimden müşterime gitti:)
Neyse lafı fazla uzatmayayım bıraksanız ben buraya destan yazarım çünkü :)sonrada yayınlanacak postlar birikir :)
Talha Eymen bebeğe hayırlı uzun bir ömür diliyorum...Kamuran hanımcım ilginize tekrar teşekkürler:)

2 yorum:

  1. Yeşim Hanım'cım o kadar güzel, o kadar titiz çalışıyorsunuz ki sizi takip etmemek mümkün değil. :) Özellikle civcivler konusunda siftahı benimle yapmanız çok hoşuma gitti. İnşallah nice hikayelerimizde birlikte oluruz. Elinize, yüreğinize, emeğinize sağlık....
    Allah hayırlı, bol kazançlar nasip etsin... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim...Sizinle çalışmak çok keyifliydi...
      Sevgiler...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...