9 Şubat 2012 Perşembe

DOĞUM GÜNÜ KURABİYELERİ

Süreyya Hanım eşinin doğum günü için benim kurabiyelerimle hoş bir sürpriz yapmak istemiş neler yapabilirize gelince Murat Bey'in hobileri üzerine çalışmaya karar verdik.Murat Bey oğlu Demir'in büyüyünce basketbolcu olmasını çok istiyormuş.Tasarımlarda özellikle onu kullandım.Umarım Murat Bey hediyesini beğenmiştir.Benim için çok keyifli bir çalışmaydı.Murat Bey'in yeni yaşını kutluyor Süreyya hanım ve oğulları Demir ile nice sağlıklı mutlu yıllar diliyorum.


2 yorum:

  1. Hem lezzetsel hem de gorsel bir ziyafetti , seyretmeye doyamadik yemeye kiyamadik...:)
    Ellerinize ve sanatiniza saglik ...
    Cok tesekkurler hos bir surpriz oldu bana.
    Murat Sevim

    YanıtlaSil
  2. Rica ederim...
    Eşinizin ince zevki desek daha yerinde olur:)
    vakit ayırıp yorum bıraktığınız için ben teşekkür ederim.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...